I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 19 August 2011

cinta antara kita

assalamuaikum kpd sume pmbce kisah cinta antara kita
kisah nie betul betul terjdi pada diri aku sndiri
so,,aku na kongsi pengalaman aku nie kpd sume reader
hope u all heppy bace kisah aku nie
pada tahun 2007
ketika itu,,aku masih dibangku sekolah
sebagai pelajar tingkatan 2
sekolah menengah kebangsaan syed mashor. .
ketika itu aku duduk di kelas 2T3
kirenyer,,kelas y ke-3 la. .
time aku na g rehat dgn kenkawan aku
aku ad lalu satu kelas nie n aku ternampak ad sowang mamat nie
perrggghhh. .
ncem giler ouh. .
selama aku skull at situ,,
bawu aku taw ad mamat ncem at skull aku upe nyer. .
n mamat nie jgak,,sebenar nye,,
dye uh dak laki y paling hot stuff la time uh. .
kalu dye g ane ane un,,msty sume owg knal dye. .
tmbhan lak,,dye uh ank pnghulu an . .
memey hott la an. .
so,,sejak ari uh,,aku ad semangat yang tinggi untuk g skull setiap hari. .
nape aku ad semangat y tinggi mcm uh. .
sbb ad mamat uh la . .
ups. .
lpe lak na g taw at u all,,ap nme dye. .
uke uke . .
nme dye Muhammad Anis Bin Mohd Aris. .
sbb mamat uh la aku rajin na g skull. .
( pape ntah aku nie an )
kadang kadang,,aku sajje jer lalu dpan class dye
sbb na tgk dye. .
tp,,selalu nyer,,aku akn selalu tgk dye time rhat. .
time rhat memey aku abes an seluruh mse uh dgn tgk dye dri jaoh. .:)
tp,,satu bnde y aku selalu wat lpas abes skull an,,ialah
tulis segala cite sal dye at dlm diari aku. .
tp,,pd waktu tu,,aku taw y aku ta mungkin dpt jdi girlfriend dye. .
knp ? ?
yela,,owg hott mcm dye,,mane dye na pndg gurl mcm aku an. .
so,,aku hnye pendam an pasan aku uh je
smpai la dye da pnda ke sekolah teknik shah alam pada tahun 2009 . .
mse aku dpt taw y dye da pnda skull uh,,
aku sbnar nye sdeyh. .
n time uh jgak,,ad owg lak mntk couple nan aku. .
sape owg uh ? ?
owg uh owg y aku ta pena ske un. .
ukeyh la. .
ta na la citer sal ex aku uh. .
ta besh un. .
berbalik pd kisah aku n Anis. .
aku teringat agy mse aku form 3. .
time uh aku ad kuar kl nan dye n Eazy. .
sape Eazy? ?
Eazy uh mem rapat kpd si dye n mem class aku time aku form 3. .
aku g kl un sbb na jmpe nan boyfiee aku. .
tp,,biler da jmpe nan boyfiee aku,,dye uh lak sibok nan adek angkt dye. .
mao ta mara aku. .
uke. .
time uh,,aku dgn b'lagak hebat nyer,,tinggalkan boyfiee aku uh 
n aku ta bnar an dye ekowt aku. .
so,,aku un berjalan la snsowg at Times Square. .
tmpt y aku blom pena pergi lagi pd waktu itu n
time uh adlah tok first time nyer. .
then,,jalan nyer jalan. .
aku un sesat n aku da ta jmpe jln kuar agy da. .
n aku un da ta jmpe mem mem aku agy. .
then,,aku try col dowg n dowg un cri aku. .
termasok Eazy n Anis. .
bler Eazy n Anis da jmpe aku,,
Anis mara aku. .
dye ckp " aku dtg sini,,bkn na cri kaw. . tp,,na jnjln ". .
aku engat lg ayat uh. .
sbnarnye,,time uh,,aku na nanges biler dye ckp mcm uh. .
tp,,aku ta leh na sala an dye jgak. .
bnde uh da memey sala aku. .
coz aku bertindak tnpe b'fikir. .
then,,biler nek form 5 lak,,time awl taon nie,,memey aku ta da couple nan sesape pown
aku single jer time uh. . 
yela,,konon nyer na spm la an. .
na fokus. .
tp,,hampehh ! !
adesss -_-
then,,time bulan 10,,
aku couple lek nan ex aku y time form 4. .
nape couple nan dye blek? ?
ntah la. .
ta da jwpan na jwb soalan nie. .
then,,time bulan 11,,
owg y selama nie aku minat uh,,dye text aku. .
sumpah aku ckp,,nie la first time dye text aku. .
aku mcm ta cye auw time uh. .
betape heppy nyer aku time uh. .
then,,aku un text nan dye . .
n kdg kdg aku kuar nan dye walaupun aku ad boyfiee time uh. .
tp,,aku ta pena takowt nan boyfiee aku uh. .
sbb pe? ?
sbb aku ta pena ske dye n ta pena sayang at dye! !
so,,pd mlm bufday dye n boyfie aku ( bufday dowang same pd 11.12 )
aku lebih memilih tok kuar nan owg y aku minat
drpd kua nan Ex aku uh. .
then,,pd mlm uh,,Anis ajk aku tgk dye men futsal n aku follow
then,,biler smpi at sne,,aku nmpk Ex aku n Ex aku un nmpk 
aku nek moto nan laki len. .
tp,,aku nan mke y ta brape na b'sala uh,,tros b'jln ekowt blkg Anis
then,,biler balek jer,,
Ex aku un mntk putus n aku oke jer
sebenar nye aku na rahsie an perkara sal nape aku ta ske Ex aku 
uh at kowang. .
p,,aku takowt t kowang akn sala fhm terhadap aku
uke. .
sbb aku ta ske at Ex aku uh sbb dye PLAYBOY! !
aku ta ske lelaki playboy! !
bkn sekali,,tp,,byk kali. .
sbb uh aku ta kesa un biler dye na mntk putus nan aku. .
malah aku lg gembira sbb aku bkn lg jdi girlfiee dye! !
ENOUGH! !
skunk berbalek at kisah aku. .
then,,hari berganti hari. .
pada 29.12.2010
Anis telah melamar aku menjadi girlfiee dye. .
n aku rse mcm ta percaye jer. .
time uh. .
aku ase mcm aku la gurl plg bhgie dlm dunie waktu uh. .
n skunk,,aku still rse bhgie biler b'sme nan dye. .
aku da anggap Anis nie cinte pertama n cinte terakhir aku. .
aku berharap agr aku ad jodoh nan dye..
SAMPAI AKHIR HAYAT AKU. .
hanya nme dye je y ad at dlm aty aku. .
to Muhammad Anis Bin Mohd Aris
aku na kaw taw y aku SAYANG kaw sgt. .
SAYANG SESANGAT. .